Kompānija "Škoda" pašlaik notiekošajā Ženēvas autoizstādē prezentējusi savu jauno markas logotipu un konceptuālu automobili "Vision D", kas rada priekšstatu par šīs čehu markas dizaina attīstību tuvākajiem gadiem.
"Škoda" logotips pēc izmaiņām kļuvis vienkāršāks – markas nosaukums vairs nav iekļauts logotipa grafiskajā daļā, bet tajā esošā emblēma kļuvusi apjomīgāka. Tāpat no logotipa pazudis vārds "auto". Uz automobiļiem šis logotips tiks izmantots monohromā variantā – bez zaļās krāsas.

Savukārt "Škoda Vision D" koncepts demonstrē markas jauno dizaina stilu. Prototipu izstrādājis "Škoda" galvenais dizaineris Jozefs Kabans, kuram tas ir pirmais patstāvīgais izstrādājums kopš darba uzsākšanas autoražotājā 2007.gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!